سوالات متداول

 
1چطور می تونم عضو بشم؟
از بالای صفحه به بخش ثبت نام مراجعه کنید و با استفاده از شماره موبایل و ایمیل خود ثبت نام کنید. و منتظر تایید حساب کاربری خود توسط کارشناسان ما باشید
2پسوردم رو فراموش کردم
در صفحه ورود یا ثبت نام، روی" رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ " کلیک کنید ، حالا با وارد کردن شماره همراه خودتون منتظر کد بازیابی باشید ، کد را در بخش مربوطه وارد کنید و رمز جدید خود را تعیین کنید.
3چقدر طول میکشه حساب من تایید بشه
از ساعت 7 صبح تا 12 شب مدارک شما رو بررسی میکنیم و معمولا کمتر از 30 دقیقه طول میکشه که یکی از همکاران ما مدارک تون رو بررسی و تایید کنه. بعد از اون حساب تون تایید میشه و به همه چیز دسترسی کامل دارید.
4چطور درگاه پرداخت بگیرم
برای گرفتن درگاه پرداخت باید حساب کاربریتون تایید بشه. برای تایید حساب هم میتونید بعد از ثبت نام به بخش ویرایش حساب کاربری برید ، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید ، عکس واضح و خوبی با موبایل از کارت ملی تون و آخریم قبض تلفن محل سکونتتون بگیرید و از طریق همون صفحه ارسال کنید .
5کارت ملی من گم شده یا در دسترس نیست
نگران نباشید، بجای کارت ملی میتونید یه اسکن یا عکس واضح و با کیفیتی از یه مدرک رسمی که شماره ملی و مشخصات هویتی شما درش وجود داره رو بفرستید. مثل اسکن گواهینامه، اسکن گذرنامه یا کارت پایان خدمت
6من شرکت دارم و میخوام با مدارک شرکتم به صورت حقوقی درگاه بگیرم
اگه با مشخصات شرکت میخوایید درگاه بگیرید، بعد از ثبت نام به بخش ویرایش حساب کاربری برید، نیاز به ارسال کارت ملی مدیر عامل و اسکن با کیفیت از روزنامه رسمی شرکت و وارد کردن تاریخ تاسیس ، شماره ثبت ، شناسه ملی و نام شرکت هست.
7بعد از اینکه حساب کاربریم تایید شد چیکار میتونم بکنم
بعد از تایید شدن حساب تون میتونید درگاه پرداخت برای وب سایت یا وبلاگ تون بگیرید و یا اگر کالا یا خدمات خاصی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام دارید و یا دوستان تون میخوان واستون پول بفرستن از صفحه پرداخت شخصی ما استفاده کنید و سریع یه فرم پرداخت با اسم مورد نظر تون بسازید.
8چقدر طول میکشه درخواست درگاه جدید تایید بشه
معمولا کمتر از یک ساعت طول میکشه تا وب سایت مورد نظر تون بررسی بشه و در صورتی که مشکلی نداشته باشه تایید بشه.
9وب سایتم باید چه شرایطی داشته باشه تا درخواست درگاهم تایید بشه
وب سایت شما حتما و الزاما باید یه شماره تماس و بخش پشتیبانی داشته باشه و موضوع فعالیت تون مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشه
10بعد از اینکه درخواست درگاهم تایید شد چیکار کنم
بعد از اینکه درخواست درگاهتون تایید شد از همون بخشی که درخواست درگاه دادید، یعنی بخش " درگاه پرداخت " یه کلید اتصال بنام API Key فعال میشه. اون رو کپی کنید واز بخش آزمایشگاه نمونه کد یا افزونه مورد نیاز خودتون رو دانلود کنید.
11چه روزایی میتونم درخواست انتقال پول به حساب بانکی رو انجام بدم
همکاران مون هر روز و حتی روزهای تعطیل درخواست های تسویه حساب شما رو انجام میدن
12چقدر طول میکشه پول به حساب من واریز بشه
ما هر روز وجوه درخواستی شما رو از طریق حواله پایا و ساتنا به حساب تون واریز میکنیم.اما توجه داشته باشید که این حواله ها اول باید توسط شبکه شاپرک تایید بشه تا به حساب تون واریز بشن
13شماره شبای حسابم رو از کجا پیدا کنم
شماره شبای حساب تون رو میتونید بصورت انلاین از طریق وب سایت بانک تون دریافت کنید. همه بانک ها یه بخش برای تبدیل شماره حساب به شماره شبا دارن. برای بدست اوردن لینک صفحه تبدیل شماره حساب به شماره شبا میتونید در گوگل جستجو کنید. مثلا : " شبای بانک سامان "
14روزی چندبار میشه درخواست تسویه حساب ثبت کرد؟
درحال حاضر هرکاربر میتونه 1 بار در هر 24 ساعت شبانه روز درخواست تسویه حساب ثبت کنه. اگر درخواست تسویه حساب تون به هر دلیل رد بشه ( مثلا شماره کارت، شماره حساب یا شماره شبای حساب اشتباه باشه ) در همون روز بازم میتونید درخواست تسویه حساب ثبت کنید.
15اگر چیزی خریدم و فروشنده خدمات منو نداد چیکار کنم
با شماره پشتیبانی ما از طریق بخش تماس با ما تماس بگیرید و موضوع رو اعلام کنید. ما با پذیرنده تماس میگیریم و مشکل شما رو برطرف میکنیم
16اگه حین خرید پول از حسابم کم شد ولی تراکنش ناموفق بود چیکار کنم
تا 30 دقیقه بعد از انجام تراکنش صبر کنید و مجدد حساب بانکی تون حساب تون رو چک کنید. اگر پول برگشت نخورده بود با شماره تلفن 02149187918 تماس بگیرید. همکاران ما اماده هستن تا به صورت 24 ساعته وضعیت تراکنش شما رو پیگیری کنن.
17مرجع رسمی رفع اختلاف کیه
مرجع رسمی حل اختلاف در جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه هست. اما در زمان بروز مشکل ما در کنار شما هستیم و سعی میکنیم ابتدا مشکل رو با ایجاد محیطی ارام و منطقی حل و فصل کنیم. درغیر این صورت می بایست با طرح شکایت موضوع رو به صورت حقوقی و قانونی دنبال کنن
18نحوه محاسبه کارمزدها و تسویه‌حساب در زرین‌پال به چه صورت است؟
19نحوه‌ی ویرایش اطلاعات کاربری به چه شکلی خواهد بود؟